
La nit del Calypso festa tropical amb Mama Calypso i les celebritats del Maresme i la presentació del nou disc d'or de Mama Calypso.
Mama Calypso, amb la boca plena de gràcia, ens recorda la interpretació músicalment còmica de Betty Hutton, els moviments de Betty Boop, la insinuació de Bettie Page, l’estil tropical de Carme Miranda i d’altres dones iconogràfiques de la història, però aquesta vegada, sense la fama.
Tot i que hi ha música pels descosits, no és un concert estàndard. Com a públic, i amb l’expectativa d’un aperitiu musical, ensopegarem amb un espectacle de pur entreteniment còmic, on la participació serà indispensable. Les cançons són temes originals de Mama Calypso i el gag i l’humor de patacada raja a dojo.