La processó marinera del Carme es fa a Mataró des de la seva recuperació a la dècada dels anys vuitanta. Antigament es feia pel litoral per la presència de comunitat carmelita de Sant Josep a la ciutat durant segles.
Actualment manté el recorregut des de l’ermita de Sant Simó fins a la platja, on s’embarca la Mare de Déu del Carme i des d’allà va en la barqueta Montserrat fins al port.
Des del port de Mataró s’inicia una processó de tornada a l’ermita de Sant Simó. Una processó marinera acompanyada per l’Agrupació Musical Captiu-Dolors i oberta a membres de les confraries de la ciutat.
Sortida des de l’ermita de Sant Simó a les 18 h. Sortida des del port de Mataró al voltant de les 20 h.
Inscripció realitzada correctament! Trobaràs la teva inscripció a "El meu espai Cultura Mataró"
Anar a El meu espaiHem rebut la teva inscripció, però l'aforament per a aquesta activitat està complet. Estàs en una llista d'espera
Per poder fer aquesta acció cal que tinguis la sessió iniciada
a El meu espai Cultura Mataró