El Parc Central Vell serà l'escenari de la ballada de sardanes de Sant Jordi i de l'acte de cloenda del SardaMat 2025-2026.
El projecte SardaMAT neix amb l'objectiu clar de promoure la sardana i la cobla entre els nens i nenes en edat escolar, així com del seu entorn, l'escola i la família, d'una manera moderna i lúdica. SardaMat és un projecte a través del qual es treballen la cobla i la sardana, a diverses escoles, amb diferents activitats a l'aula i finalitza amb la ballada conjunta final al Parc amb la Cobla Xaloc.
Enguany hi participen les escoles Torre Llauder, Joan Coromines, Balmes, Escola Pia Santa Anna, Mare de Déu de Lourdes i Franciscanes de Vilassar de Mar.
Inscripció realitzada correctament! Trobaràs la teva inscripció a "El meu espai Cultura Mataró"
Anar a El meu espaiHem rebut la teva inscripció, però l'aforament per a aquesta activitat està complet. Estàs en una llista d'espera
Per poder fer aquesta acció cal que tinguis la sessió iniciada
a El meu espai Cultura Mataró