Tradicional Festival de Nadal de presenta la Casa de Andalucía de Mataró.
L’arbre de l’alegria és un espectacle ple de màgia, moviment i emoció que convida el públic a submergir-se en l’esperit nadalenc d’una manera molt especial. A través de diferents coreografies que anirem escoltant en una “ràdio en directe”, els ballarins i ballarines construiran pas a pas un arbre gegant de Nadal, símbol de llum, unió i celebració compartida.
Amb ritmes variats, energia i una posada en escena plena de color, el festival es converteix en una experiència única per a tota la família.
Enguany, a més a més, comptarem amb l’estrena de la companyia Origen, dirigida per Jordi Montaño, que presentarà la seva primera peça dins del festival.
Inscripció realitzada correctament! Trobaràs la teva inscripció a "El meu espai Cultura Mataró"
Anar a El meu espaiHem rebut la teva inscripció, però l'aforament per a aquesta activitat està complet. Estàs en una llista d'espera
Per poder fer aquesta acció cal que tinguis la sessió iniciada
a El meu espai Cultura Mataró