La Sala Clap de Mataró celebra un any més el Dia de la Música amb una jornada dedicada al talent emergent i a l'energia dels artistes locals.
Des de les 18 h i fins ben entrada la nit, vuit projectes seleccionats faran sonar els seus directes en dues sales simultànies, mostrant la riquesa, la diversitat i la vitalitat de l'escena musical emergent del territori.
La programació inclou concerts gratuïts, una txaranga itinerant i un ambient festiu per apropar la música en viu a nous públics.
Aquesta iniciativa està impulsada per Casa de la Música de Mataró amb la voluntat de donar visibilitat als projectes en desenvolupament i crear un espai d'exhibició i connexió entre artistes i públic.
Inscripció realitzada correctament! Trobaràs la teva inscripció a "El meu espai Cultura Mataró"
Anar a El meu espaiHem rebut la teva inscripció, però l'aforament per a aquesta activitat està complet. Estàs en una llista d'espera
Per poder fer aquesta acció cal que tinguis la sessió iniciada
a El meu espai Cultura Mataró