Obre la botiga virtual de Les Santes 2026

noticia
Data de la publicació : 09.07.2026

Avui s’ha activat la venda en línia i a partir del divendres 17 de juliol els productes també es podran adquirir a la botiga de Les Santes instal·lada a la plaça de Santa Anna 

Des d’avui ja es pot comprar la samarreta de Les Santes 2026. Aquest any és de color clar. Al dors hi trobem la frase ‘Glòria a les Santes’ amb el disseny exacte que apareix al cartell de Les Santes, obra de l’artista Joe Dart. A la part del davant hi trobem el disseny d’unes planxes de surf amb un disseny que ens recorda la Família Robafaves.  

 
Hi ha dos models de samarreta: una de màniga curta per a infants i per a adults, i una de tirants, només per a adults. El preu de la d’adult és de 15 € i de la infantil de 12 €. 

A més a més de les samarretes a la botiga s’hi poden adquirir altres productes com barrets, bosses, gots, clauers, tasses, polseres... i com a novetat d’aquest any també hi trobarem un puzle, una làmina de vellut per pintar, un portaentrepans o unes calcomanies amb frases “santeres”, entre d’altres. 

La botiga de Les Santes s’instal·larà a la plaça Santa Anna i estarà oberta del 17 al 29 de juliol. Els horaris seran: del 17 al 26 de juliol de 10.30 a 13.30 h i de 17.30 a 21 h. Del 27 al 29 de juliol obrirà només a les tardes, de 17.30 a 21 h. 

Les compres fetes a la botiga virtual s’han de recollir a la botiga física a partir del 17 de juliol. Si es compra a partir d’aquest dia, la comanda es podrà recollir a la botiga el dia següent. 

L’adreça de la botiga virtual és botiga.lessantes.cat