Sabeu què és una postal? N'heu escrit, enviat o rebut mai cap? A Ca l'Arenas teniu l'oportunitat de fer-ho!
En un món en què les xarxes socials marquen la manera de relacionar-nos, les postals semblen un record del passat. Malgrat tot, rebre una postal és encara avui dia un fet molt especial.
A través de la visita a l'exposició "Espero una postal" descobrirem aquesta tradició que té més d'un segle de vida. Veurem què són les postals i com han servit al llarg del temps per transmetre missatges als amics i a la família. Records de viatges, felicitacions o notícies, han viatjat a través de les postals per arreu del món.
En aquesta activitat us proposem crear una postal, tant la imatge com el text. Un cop feta, caldrà posar-hi un segell, tirar-la en una bústia i, segons a qui l'envieu, podreu ser testimonis de la seva arribada!
Activitat gratuïta amb aforament limitat
Més informació al tel. 93 741 29 30 /de dl a dv de 9 a 14 h) o bé a educacultura@ajmataro.cat
Inscripció realitzada correctament! Trobaràs la teva inscripció a "El meu espai Cultura Mataró"
Anar a El meu espaiHem rebut la teva inscripció, però l'aforament per a aquesta activitat està complet. Estàs en una llista d'espera
Per poder fer aquesta acció cal que tinguis la sessió iniciada
a El meu espai Cultura Mataró