Amb aquesta activitat familiar descobrirem com era la ciutat romana d’Iluro, els costums, la societat i, sobretot, com celebraven les festes més especials!
Sabeu què eren les llànties? I per a què servien? Eren petites làmpades de ceràmica decorades que feien servir els romans per il·luminar la casa. Les veurem exposades al museu i aprendrem a fer i a decorar la nostra pròpia llàntia de fang, tal com ho feien els romans, per celebrar aquests dies tan significatius d'una manera diferent.
Activitat adreçada al públic familiar (recomanada a partir de 5 anys)
Aforament limitat a 10 persones
Cal inscripció prèvia. Us agraïm que en el moment de la fer la reserva ens indiqueu nom i telèfon de contacte
Per a més informació (93 741 29 30 / educacultura@ajmataro.cat)
Inscripció realitzada correctament! Trobaràs la teva inscripció a "El meu espai Cultura Mataró"
Anar a El meu espaiHem rebut la teva inscripció, però l'aforament per a aquesta activitat està complet. Estàs en una llista d'espera
Per poder fer aquesta acció cal que tinguis la sessió iniciada
a El meu espai Cultura Mataró