
El Pregó de Setmana Santa és un acte on s’anuncia la importància de la Setmana de Passió que es farà a la ciutat.
Té el seu origen l'any 1989 i és un acte en què alguna persona vinculada a la Setmana Santa de Catalunya i Mataró realitza el pregó, a més d’haver-hi actuacions de música i ball en directe relacionats amb el pregó.
Enguany compta amb la participació de l'Agrupació Musical Captiu-Dolors, l’Escola King of Dance, Sangre Gitana i Gotas del Rocío.
Viurem un espectacle de poesia, ball i música vinculat amb l’estil més meridional de la Setmana Santa.
Reserva d'entrades:
A la seu de l'entitat els divendres i dissabtes de 18 a 20.30 h (carrer de Rosselló, 12-14), al correu electrònic [email protected], o bé a la taquilla del teatre 30 minuts abans de l'acte.