Espectacle íntim on la literatura es combina amb les arts escèniques i la música, i la màgia de la paraula esdevé la protagonista.
A càrrec d’Aina Torres i Edgar Casellas.
Amb el suport del Servei d’Igualtat i Diversitat Ciutadana
La poeta Aina Torres i el violoncel·lista Edgar Casellas conflueixen en aquest espectacle que combina rapsòdia i música en directe. "Parlen les dones" és un recorregut per poemes, textos i reflexions de poetesses conegudes i d’altres per descobrir, com Maria-Mercè Marçal, Montserrat Abelló, Felícia Fuster, Anna Dodas, Joana Raspall, Carmelina-Sánchez Cutillas, Antonina Canyelles, Josefa Contijoch, Maria Beneyto, Antònia Vicens o Maria Àngels Anglada. Poemes i reflexions més vigents que mai. Ara parlen elles.
Entrada lliure. Aforament limitat.
Inscripció realitzada correctament! Trobaràs la teva inscripció a "El meu espai Cultura Mataró"
Anar a El meu espaiHem rebut la teva inscripció, però l'aforament per a aquesta activitat està complet. Estàs en una llista d'espera
Per poder fer aquesta acció cal que tinguis la sessió iniciada
a El meu espai Cultura Mataró