Projecció de la pel·lícula de Lone Scherfig
María Margarita és una nena que té un do molt especial, una habilitat gairebé sorprenent per a tornar a contar pel·lícules. El seu talent i passió aviat s'estén més enllà del seu cercle familiar empobrit per arribar a tota la comunitat. La gent escolta la María Margarita amb delit.
La història es desenvolupa de la mà de fets culturals i polítics rellevants en la història del poble, com l'arribada i èxit de l'exhibició cinematogràfica, seguida del seu declivi amb l'aparició de la televisió. La pel·lícula, que reflecteix els canvis polítics esdevinguts en les èpoques de Frei, Allèn i l'arribada de Pinochet, reviu la decadència dels històrics pobles miners del salnitre al nord de Xile i revela els records incalculables enterrats profundament en les nostres arrels històriques; i ens ensenya com tots els somnis i esperances de la gent comuna estan finalment subjectes a la tirania del destí.
Espanya, 2023. 116 minuts.
Venda d'entrades 30 minuts abans de cada sessió.
Es recomana l'ús de la mascareta a l'interior si hi ha aglomeracions i a persones d'alt risc.
Inscripció realitzada correctament! Trobaràs la teva inscripció a "El meu espai Cultura Mataró"
Anar a El meu espaiHem rebut la teva inscripció, però l'aforament per a aquesta activitat està complet. Estàs en una llista d'espera
Per poder fer aquesta acció cal que tinguis la sessió iniciada
a El meu espai Cultura Mataró