El jardí mediterrani de Can Boet

Visita guiada

Dissabte 21 de març de 2026 / De 10 a 11 h / Can Boet. Centre de patrimoni arqueològic i natural (C. de Pablo Iglesias, 83)
Activitat gratuïta

Activitat per conèixer les plantes més freqüents al paisatge mediterrani i els usos que n'han fet els pobles del Maresme des d'antic. Planta del mes: vern, amb la qual celebrarem el Dia Internacional dels Boscos

Al llarg de la visita es podran identificar les comunitats de plantes més representatives del litoral mediterrani. També es repassaran les propietats i usos d'aquelles plantes que podem gaudir en aquesta època de l'any.

Per celebrar el Dia Internacional dels Boscos (21 de març) es plantarà un vern (Alnus glutinosa), espècie característica dels boscos de ribera.

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia al 937 412  930 (de dl a dv de 9 a 14 h) o bé a l’adreça educacultura@ajmataro.cat 

Activitat adreçada a adults. Poden assistir-hi nens de més de 8 anys, sempre que estiguin acompanyats de com a mínim un adult per nen.

La visita forma part del programa estable d'activitats a Can Boet: visites guiades (cada 4t dissabte de mes) i activitats familiars (cada 4t diumenge de mes), excepte els mesos d'agost i desembre.

Organitza: Cultura Mataró

També et pot interessar…