Presentació del llibre amb la participació l'autor, Gerard Furest, i Juliana Bacardit, membre del Correllengua de Mataró.
Després del Decàleg irreverent per a la defensa del català, Gerard Furest publica Un país als llimbs, un recull de converses amb vuit figures emergents dels Països Catalans que analitzen l'estat d'ànim i el moment polític i cultural del país.
A través de les veus de Miquel Bonet, Montserrat Dameson, Noèlia Llorens, Joan Magrané, Jordi Martí Monllau, Júlia Ojeda, Pere Antoni Pons i Aleix Sarri, l'obra reflexiona sobre la pertinença territorial, el desencís generacional, la urgència de descolonitzar la ment i la necessitat d'una literatura i un periodisme ambiciós. Un llibre que toca de peus a terra sense resignar-se a la derrota.
Inscripció realitzada correctament! Trobaràs la teva inscripció a "El meu espai Cultura Mataró"
Anar a El meu espaiHem rebut la teva inscripció, però l'aforament per a aquesta activitat està complet. Estàs en una llista d'espera
Per poder fer aquesta acció cal que tinguis la sessió iniciada
a El meu espai Cultura Mataró