Ping-Pong. Correspondència amb... Nathalie Rey

Inauguració d'exposició

Dissabte 6 de juny de 2026 / 12 h / M|A|C Presó (Muralla de la Presó, 2)
Entrada lliure

Inauguració de l'exposició que mostra el resultat de la partida de correspondència postal entre les nenes i nens de 5è de l’Escola Montserrat Solà, a cura de Susana Bacardí, amb l’artista Nathalie Rey.

Ping-Pong és un projecte del M|A|C que proposa la correspondència entre artistes i alumnes, la qual s'estableix per correu postal, a manera de joc i de diàleg. Es tracta d'enviar una carta a l'escola amb una proposta que els pugui sorprendre, fer reflexionar, fer conèixer, provocar… Aquesta acció provoca que s'activin processos artístics i educatius a l'aula de manera que els i les alumnes envien la seva resposta o resultat de la proposta a l'artista. Així, fins que l'artista visita l'escola i es coneixen mútuament. 

Aquest curs, l'artista Nathalie Rey ha començat la seva partida enviant una carta postal als i les alumnes de 5è de l'Escola Montserrat Solà.

L'artista va fer servir el personatge que representa el seu alter ego, la Green Monkey, per generar debat, converses i investigacions, i també com mirar el món amb esperit crític i interrogar-nos sobre com és la societat en què vivim i com ens relacionem amb els altres, el nostre entorn. 

L'exposició mostra el procés d'aquest debat que ha derivat en poder parlar de les emocions i les pors que tenim tots nosaltres. Les emocions són universals i les pors i inseguretats han pres forma de monstres simbòlics, que ara han ocupat la sala 3 del M|A|C.

L'exposició es podrà visitar fins al 6 de setembre.

Més informació al web del M|A|C.

Organitza: M|A|C-Presó

També et pot interessar…