Un espai per posar els infants al centre i donar veu a qui, per definició, no parla. Allò petit, allò imperceptible, s’amplifica per construir paisatges vius i irrepetibles, on tot compta.
El qui no parla ofereix un espai on l’infant té el seu temps i una escolta real, on el joc lliure és llenguatge i on l’infant no és espectador, sinó origen.
Els nadons, però, no arriben sols: venen acompanyats de les famílies, que també formen part del que passa a escena. A través de textos que apareixen a l’espai, els adults reben una lectura que nodreix el seu imaginari i, alhora, assumeixen rols de moviment que els converteixen en intèrprets de la peça. El seu cos i la seva lectura es fan visibles dins d’una experiència que s’acosta al ritual.
Una proposta immersiva que convida les famílies a construir l’escena junts.
Durant el mes de juny d'aquest any 2026, la companyia Animal Religion va comptar amb una residència a Can Gassol i va fer un assaig obert a la ciutadania mataronina.
45 minuts
Espectacle concebut exclusivament per a nadons de 0 a 18 mesos. Tots els nadons i persones adultes acompanyants han de disposar d'entrada.
Autoria i direcció: Quim Girón i Moon Ribas
Text: Moon Ribas
Espai lumínic i enginyeria electrònica: Carlos Ferrer
Espai sonor: Pol Jubany
Dins elPetit, festival internacional d’arts per a la primera infància
Inscripció realitzada correctament! Trobaràs la teva inscripció a "El meu espai Cultura Mataró"
Anar a El meu espaiHem rebut la teva inscripció, però l'aforament per a aquesta activitat està complet. Estàs en una llista d'espera
Per poder fer aquesta acció cal que tinguis la sessió iniciada
a El meu espai Cultura Mataró