MOSTRA DE BOLETS DEL MARESME


Del 6 al 12 de novembre podrem visitar la tradicional mostra representativa de la diversitat de bolets al Maresme, a partir dels exemplars que els col·laboradors i voluntaris aportin. Els exemplars es classifiquen amb el nom comú i el nom científic, tant si són comestibles com d’altres que no tenen interès culinari i també aquells que són tòxics.

També s'organitzen activitats complementàries: sortida per buscar bolets, visites guiades, espectacle de contes, activitat familiar i tallers per a escoles.

Atenció! Nova ubicació! La mostra es podrà visitar a Can Boet. Consulteu aquí com arribar-hi. Cal que feu inscripció prèvia per visitar la mostra o participar d'alguna de les activitats a través d'aquesta pàgina web

Programa d'activitats